besttfriendss

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Maja & Frida - 12 juli 2013 23:35

Tja! idag har jag inte hunnit blogga något började dagen med att vakna av att pappa kommer in vid 9 för vi skulle till mormor igen det hände något med mammas bil för några dagar sen den stannade mitt i korsningen när mamma körde den så pappa & jag åkte ut och fixa bilen eller jag satt vid grillen , klippte gräset och pratade med dom flesta ;) sen helt plötsligt vred jag på nyckeln då startade den jag vart glad för mamma ha sagt till mig igår att vi skulle åka med pappa hem på söndag men nu behöver vi ite det och då kan jag vara med Maja hela vecka troligtvis! :D men åter tillbaka så när pappa sa att vi var klara hos mormor & morfar var klockan 14.00 vi skulle på kalas 16.00 och då åkte vi hem duscha tog sakerna och hämtade upp mamma sen åkte vi och handla.. Där stannade bilen igen mitt i korsningen :( tänkte skit bil som stannar hela tiden blir trött på detta! Förstör ju sommarlovet när jag har chansen att får vara med Maja en hel vecka :( men den startade igen så vi tog oss ut till mormor igen :)

Då började vi fika och pappa böt någon sak i motorn så nu når vi åkte till husvagnen så stannade den inte någon gång :D så nu hoppas jag vi blir kvar :D!!

Sen har jag vart med Maja ungefär 4 timmar :) vi gjorde en videoblogg men vet inte om den funkar att ladda upp :S.. Kollar på saken imorgon :p

Fick bli ett längre inlägg nu istället och imorgon så kommer det inte bli såhär ;) vi hörs väll inget mer idag :) så godnatt , ska antingen kolla om det är något bra på tv eller sätta på en film :)

Av Maja & Frida - 12 juli 2013 15:02

Tuggtugg

Av Maja & Frida - 12 juli 2013 14:16

Riddarhyttan <3 - Maja

Av Maja & Frida - 12 juli 2013 13:06

Påväg till Riddarhyttan, syster är där ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 bästa vänner som älskar att fotografera och att träna, iallafall en av oss, den andra håller på och lär sig, hoppas ni gillar vår blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards