besttfriendss

Alla inlägg under juni 2013

Av Maja & Frida - 23 juni 2013 10:14

Vart bara några bilder!
Om ni vill se mer bilder så får ni gärna gå in på dayviews och bli vän med " fridahp " där jag laddat upp alla bilder :D!
/ Frida

Av Maja & Frida - 22 juni 2013 12:11

Laddar upp bilder sen :)
Jag hoppas ni fick en bra midsommar det fick jag i allafall! :*
/ Frida

Av Maja & Frida - 21 juni 2013 14:06

Hejhopp! Idag är det midsommar och såklart så firar vi den tillsammans. Idag har vi bundit kransar eller ja, jag Maja har bundit dom, och sen har vi tagit massor med kort. Och jag håller på att ladda upp en video nu så den kommer sen. Hejdå.

Ha en fortsatt bra midsommar!   

Och en sak till: Jag är så sjukt jävla kär!    




 


/Maja


Av Maja & Frida - 20 juni 2013 19:50

Denna helg kommer rocka och jag menar det! Maja är på sin fotbolls match men kommer nog upp direkt efter dom spelat :) Vet inte om vi ska va idag men vi har liksom fredag och lördag minst kanske söndag också :D! Idag/imorgon så ska jag visa Maja en sak som jag gjort i Keynote (man kan göra som collage , skriva fakta texter , göra lyrics , skiva om allt möjligt! Hissar verkligen dom " gratis " apparna vi fått från skolan till iPaden som Photoshop , iMovie , pages , garage band och såntdär). Imorgon så ska jag och Maja göra en " blind folded makeup " eller vad det nu heter så kommer säkert upp 2 videos ;) vi ska också prata hemligheter , killar ni vet sådär :* #älskar #dig #bästis #majafridapower #killar #hemligheter :*

/ Fridolf
Av Maja & Frida - 19 juni 2013 21:39

Mitt namn är då Frida jag är 13 år (1 år äldre än Maja) dom flesta brukar beskriva mig som " snäll " men brukar ofta vara helt galen ;). Men jag är en snäll tonåring som passar bra in medömkan flesta personer :) Jag har mamma , Lena , pappa Bosse. Sen har jag mina 3 systrar Emelie, Mikaela och Emma sedan 2 bröder vid namn Eric och Tobias! INGEN av dom 5 är " hela " syskon vi har antingen bara samma mamma eller bara samma pappa , men jag kommer dom väldigt nära ändå. Sen har vi ju Maja som v inte får glömma Maja är ju som min andra halva alltså min syster det med så hon är helt underbar :* Jag går inte i någon sport men har börjat gått och sådär , i sommar så är vi mest i vår husvagn (faktiskt där jag och Maja träffades) då kan man liksom ut och gå där för det ligger ju i skogen så prefekt ;). Men innan detta blir för långt och ni drar så ska jag avsluta detta med " Jag hoppas ni kommer tycka det blir kul att få läsa denna blogg om 2 tjejers liv och allt , jag ska försöka uppdatera mer här en på min egna blogg så jag ska lägga ner mer tid här! " HARE GÖTT SÅ SYNS VI :D!

Av Maja & Frida - 19 juni 2013 17:09

Hallå, jag heter Maja och jag är en av tjejerna som ska sköta den här bloggen. Frida, den andra tjejen, har varit min bästa vän sedan 2004, helt otroligt att det har hållit så länge. Jag är en glad och snäll tjej som är väldigt kreativ och älskar fotboll och att fotografera. Jag spelar fotboll i Kolsva IF F-99/01 som mittfältare och forward. (för det mesta). Min familj består av min mamma, Lena, pappa, Peter, syster, Elin, bror, Anton, bror, Oskar och min systersbarn, Milly. Jag är yngst av alla i min familj och jag är även ett år yngre än Frida.  Hoppas att ni gillar vår blogg!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 bästa vänner som älskar att fotografera och att träna, iallafall en av oss, den andra håller på och lär sig, hoppas ni gillar vår blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards