besttfriendss

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Maja & Frida - 7 juli 2013 19:54

Har inte frågat Maja om vi ska börja göra collage , men tror jag får det ändå :) så första collaget är det svar high heels på är typ för älskad i högklackade skor :(

Tycker inte sko nr. 3 är världens finaste men hittade ingen annan :/ JEFFREY CAMPBELL <3

/ Frida

Av Maja & Frida - 7 juli 2013 14:12

Söndag. Vad ska man hitta på? Söndagar är tråkiga finns inget att göra inte i husvagnen i alla fall I PROMISE!Men men skönt väder blåser är typ stek hett i solen + jag hatar solen och därför är jag inte brun som dom flesta är just nu :( Anyway så ser det ut som att det blir varmt tills på tisdag :) Just nu skriver jag med Maja och Elin , snälla tjejer dom där 2 :D! Följ mig och Maja på instagram - Majaochfridas , Majaskold16 , fridahps .. Har inget att skriva så tycker vi hörs imrgon eller senare ikväll ;)#vänner #sommar #sola #bada #instagram #ÄLSKAR #HASHTAGS :D

Juste håller på med polyvore ganska kul faktiskt kanske kommer upp del 1 osv ;) Dom 2 senaste inläggen är från Frida har glömt och skriva mitt namn efter inläggen men man kan lista ut det också! / Frida
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 bästa vänner som älskar att fotografera och att träna, iallafall en av oss, den andra håller på och lär sig, hoppas ni gillar vår blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards