besttfriendss

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Maja & Frida - 5 juli 2013 21:32

Ska nog lägga mig tidigt idag! Trött redan nu och igår var jag pigg länge :( Imorgon ska jag löpa med Maja kommer dö , upp 7 :'( döda mig! Har typ as dålig kondition också så får se om jag lever ;).. (haha)Idag var jag som sagt med Maja! Vi fixade en instagram ;) följ oss - majaochfridas :D!Men men vi stack till bryggorna för att se om det var någon där ;) haha verkligen inte!! vi ville bara sitta och ta det lugnt bara prata :D! Hare gött så hörs vi :D

Av Maja & Frida - 5 juli 2013 10:43

Oj! längesen vi skrev något men vi ändrar det nu ;)! I PROMISE! Så stanna kvar :).Hänt mycket sen 23/6 :) Tänker inte rabbla upp allt men igår var jag och Pappa till Lindesberg för att kolla på trav ;) Det var kul förutom vädret sög regnade, blåste osv ni fattar :). Idag är det fredag Maja kommer till husvagnen idag :D Vi ska ha det bäst :D! NU SPELAS WAKE ME UP SÅ GRYM (y. Men vi hörs har knappast något att skriva om men Maja du är grym och bäst , älskar dig :* <3AVICII <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 bästa vänner som älskar att fotografera och att träna, iallafall en av oss, den andra håller på och lär sig, hoppas ni gillar vår blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards