besttfriendss

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 23:27

Ni har vart duktiga på att kommentera :D

Ska inte gå och lägga mig än men det blir sista inlägget för mig idag! Imorgon blir det husvagnen igen :) kommer bli kul :D frågestunden avslutas imorgon troligtvis så om ni vill veta något mer så fråga på ;).

Men vi hörs imorgon , har inget att skriva..

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 16:48

Ni vet snart fredag och då blir det att träffa Maja :D vi tar frågorna i en video så den ska vi göra imorgon eller på lördag :)..
Skriver med Maja nu , ska snart äta sen blir det mormor & morfar igen :)! Får se när jag kommer hem men inlägg kommer :) TYCKER JAG OCH MAJA UPPDATERAR HÄR OFTA SÅ EN "APPLÅD" TILL OSS ;) i allafall mer än vad vi gjort på dom andra vi haft! Men nu har vi liksom tagit tag i saken :D sen att ni ville ha en frågestund och vi hade typ precis börjat uppdaterat bra är inte helt fel :) ni ska bara veta en sak SAKNAR DIG MAJA :*

Hoppas ni kommer tycka frågestunden blir bra får hoppas det kommer in någon mer fråga eller så , annars får ni gärna skriva önske inlägg :) bli vän med oss på dayviews - majaochfridas

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 14:26

Redigerar bilder

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 11:02

Chill, ska snart ner och sola och bada, ska även passa på att redigera bilder då. Ha en bra dag. :-)

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 10:36

Nu ska jag sätta på mig skorna och gå ut åker till mormor & morfar en stund :)
Vaknade 08.40 idag ville sova länet men får se vad som händer idag antingen Örebro eller husvagnen :D tog på mig shorts och linne + den trekvarts ärvande tröjan som ni ser på bilden ;) ha en fin dag :D!'

Av Maja & Frida - 11 juli 2013 01:40

Godnatt på er :)
Ska försöka sova men konstigt nog är jag inte trött och klockan börjar nära sig 02.00 :D hoppas på sovmorgon ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


2 bästa vänner som älskar att fotografera och att träna, iallafall en av oss, den andra håller på och lär sig, hoppas ni gillar vår blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards